Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










woensdag 11 mei 2011

UWYH

UWYH betekent Use What You Have, oftewel gebruik wat je hebt. De vrije vertaling wordt dan Voorraad Verslinden, afgekort VV. (Dankjewel Pauline)

Wat zijn de voorwaarden voor VVën? Dat is best eenvoudig. Maak zoveel mogelijk dingen door gebruik te maken van je voorraad. Probeer creatief te zijn als je iets nodig hebt. Dus heb je blauw nodig en dat heb je niet? Probeer het met groen, misschien lijkt het zelfs wel leuk! :)

Het makkelijkst is natuurlijk het afmaken van ufo's. Dus daar ga ik mee aan de slag. Verder ligen er ook nog borduurwerken en heb ik nog emmers vol garens.
Nieuwe projecten die ik ga opstarten, zal ik ook allemaal maken van mijn voorraad. Eigenlijk wil ik ook geen nieuwe projecten beginnen, maar als ik zoiets als dit vlindertje van Claudia's Quilts zie, ben ik al gauw om. ;) Even in mijn voorraad kijken!


Dit zijn de plannen voorlopig en ik wil het volhouden tot 11 november, samen met mijn clubje.

1 opmerking:

Christine zei

Wowwww das gewoon bijna afkicken dan hahaha.
Mooie vlinder hoor, volgens mij kun jij wel tot November 2020 vooruit met je stofjes en handwerkspulletjes.
Wordt die vlinder onderdeel van een quilt?
Knuffies Chrissie

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.