Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zaterdag 11 juni 2011

Super UWYH!


Deze lapjes zijn door mijn moeder gebreid in gerstekorrel. Het materiaal? Restjes van ooit gebreide en weer uitgehaalde truitjes. Helemaal UWYH, die moeder van mij. :)



Een poosje geleden had ik ze gekregen om er "iets"van te maken. Laat ik nu bij de kringloop twee knotjes garen in precies hetzelfde soort garen vinden! In zwart, dat is goed te combineren en dus kon ik er wat van gaan maken.


Eerst een randje om elk blok en dan nog een randje stokjes. Zoveel garen is het nou ook weer niet en dit zou net moeten kunnen.


Dan nog een randje met stokjes en een extra losse als buitenste rand. Zo heb ik het nèt gered!



Buiten liggend voor de foto, werd het al direct in gebruik genomen. :))
Een geslaagde UWYH-affo!

P.S.
Laatste tijd kunnen er geen reacties meer geplaatst worden. Zelf kan ik ook geen reacties bij anderen plaatsen. Heel erg lastig. Dat ligt niet aan mij hoor, maar aan Blogger. Ik hoop maar dat het gauw overwaait! :p
Wat een toestanden in weblogland!

4 opmerkingen:

Christine zei

Wat heb je dat leuk verzonnen en dat vind poes dus ook.
Je mam, heeft die het dekentje al gezien?
Ze zal trots op haar kindje zijn, en gelukkig kan ik je dit vertellen, want ik weet hoe lastig blogland op het moment is.
Knuffies Chrissie

Joke zei

Toch maar even reageren, soms lukt het wel :)Dat is een mooie actie geweest, met dat dekentje, alle blokjes tot een geheel gemaakt, knap gedaan!

monique zei

Wat een mooi dekentje is het geworden Gina !!
Wat een maffe beesten zijn poezen toch hé !! LOL !!
Groeten Monique

marion zei

wat gaaf en wat een leuke blog heb je...mag ik je linken.......en wat een goed idee zo de blokjes ophaken......

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.