Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










woensdag 27 juli 2011

Heerlijk weer om te emmeren.;)

Nu de verkoudheid weer wat op z'n retour is, kan ik weer wat anders doen dan alleen maar snotteren. ;) Dus hier de binnenkant van het tasje, ik hou nl. van veel zakken.
Hier heb ik de bodem ingenaaid, de tasvorm is nu goed te zien. Het afwerken doe ik 's avonds met de hand.
Dit is de bodem, helemaal rond en met een spiraalvorm gequilt. Dat vind ik leuk om te doen zo'n spiraal met de naaimachine.  Maar nu zit ik dus met een probleempje. Eerst wilde ik er een buidel van maken, vandaar de ronde bodem. Maar nu wil ik er eigenlijk een tas van maken. Hmm. Een 'bucketpurse' oftewel een tas als een emmer. ;) Ik zal eens kijken of ik nog wat in mijn voorraad heb om dit schatje af te werken.
Wordt vervolgd! :)


1 opmerking:

Anoniem zei

Je spiraal ziet er strak uit. Ik maakte het ook eens in een kerstquilt en werd er helemaal tureluurs van.
Ik ben benieuwd naar het eind resultaat, ik heb er hoge verwachtingen van :p

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.