Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










vrijdag 9 december 2011

Cadeautjestijd



Nu dit cadeau, na een lange reis overzee, aangekomen is, kan ik het eindelijk op mijn blogje showen! :) Voor mijn lieve vriendin heel ver weg, maakte ik namelijk een luiertas van Hollandse stofjes.

Met een bijpassend verschoonmatje in weer een ander Hollands stofje. Want, dit is nog een echt UseWhatYouHave-product! Er is helemaal niets voor gekocht!
Hier zijn de combinaties te zien, die ik met allerlei restjes gemaakt heb. Rode en blauwe ruitjes, Staphorster bloemenstof, fiberfill, versteviging voor de bodem en ook nog een lange schouderband van een plastic reclame laptoptas afgetornt, alles was al in voorraad.
Met héél erg veel vakjes, voor héél erg veel spulletjes! Het is niet van een patroon gemaakt, maar gewoon als boxmodel en met een klep erover.


Het was mijn eerste luiertas om te maken, erg leuk en afwisselend om te doen èn ik heb er weer veel van geleerd! :)











 

3 opmerkingen:

Pauline zei

Het was een feestje om samen cadeautjes te maken voor onze overzeese vriendin, jouw luiertas is prachtig en kwam als geroepen, ze was aan een nieuwe toe!

Anoniem zei

Aan een nieuwe was ik zeker toe, maar ik had niet verwacht mijn oude te kunnen vervangen met zo'n schitterende! Ik was zo blij verrast met de doos kadootjes van jullie, ik kan er nog steeds maar nauwelijks over uit. :D En de lapjes zijn zo mooi! Ik ben gek op dit soort lapjes.
Cindy

christina zei

wat zal ze daar blij mee zijn, want zoiets heeft natuurlijk niemand.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.