Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zaterdag 28 januari 2012

Week 4 en


28 Blokjes zijn alweer aanelkaar gebreid. Hier is duidelijk te zien dat ik er nu eerst een vierkant van ga maken. Want.. ik werk volgens een patroon. :)


Dit deel wordt 6 x 6 en dus 36 vierkantjes groot. Daarna komen er nog 3 andere delen die allemaal groter zijn dan dit begindeel.
Elke ochtend bij de koffie maak ik een vierkantje en als ik daar geen tijd voor heb, de andere ochtend twee. Het is al een echt ritueel geworden. Geen koffie zonder breipennen! ;)



Ook heb ik weer een nieuwe kraag opgezet, maar ik denk dat ik hem even in de parkeerstand zet. Het garen dat ik heb gebruikt is Lana Grossa Asia bamboo. Het is heerlijk zacht, maar dat maakt dat het geheel heel slap en zwaar wordt.  Even over nadenken, want op zich vind ik hem best leuk worden. :)



7 opmerkingen:

Pauline zei

Ik geniet zo van je vierkantjes, dat beloofd wat, een heel jaar genieten!
Je kraag ziet er indrukwekkend uit, jammer dat dit garen te slap is, de kleur en het patroon zijn zo mooi, kun je hem niet kleiner/smaller/strakker maken, zodat het een col wordt?
Succes met uitvogelen wat je gaat doen met dit project.
Groetjes, Pauline

christina zei

je gebruikt helemaal mijn favoriete kleuren. daar word ik zo lekker vrolijk van.

ria vogelzang zei

Wat een leuke vierkantjes! En wat een discipline.....!!!! Super!
Je paarse kraag wordt vast een plaatje! Je kunt het!
Geniet van je zondag!

Klaske zei

Ziet er leuk uit je vierkantjes, vind het knap om er elke dag 1 te breien....
Je paarse kraag ziet er leuk uit, je moet nog maar even dubben wat je er mee gaat doen...
Fijne zondag

Irena zei

prachtige blog heb je met interessante dingen,groetjes irena

Josee zei

Prachtig die paarse kraag, maar als het niet naar je zin is inderdaad er maar over nadenken.

hannah zei

Zo wordt koffie drinken wel een heel gezellig ritueel!

De kleur van de kraag is mooi zeg!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.