Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










vrijdag 15 februari 2013

Handwerkbeurs IJsselhallen


Vandaag heb ik mij een dagje uit gegund. Na een ritje door de mist kwam ik op tijd aan in Zwolle, waar de parkeerplaats al behoorlijk vol raakte. Binnen was het meteen al erg warm, maar daar had ik dit keer op gerekend, dat scheelt een stuk.
  

Bij binnenkomst zag ik een mevrouw met een leuke shawl die ik mocht fotograferen. Nogmaals bedankt, ik vind het een prachtige shawl en ik kom immers ook voor de ideeën naar de Handwerkbeurs!


Zo zag ik ook deze mevrouw, die mij opviel door haar prachtige vest. Een prachtig model in een prachtige kleur, yummie!
Maar ook bij de verschillende stands volop inspiratie.


Natuurlijk heb ik op mijn favoriete taart en slinger gestemd. :)


Zag ik een interessante manier om breiwerk echt overal mee naar toe te nemen.


Maar ik was er ook om wat te kopen. Dit is de stand van Wol met Verve en daar heb ik me toch een boel moois gekocht!!  


Deze drie strengen zijn nu mijn eigendom. De onderste is geen blauw hoor, maar prachtig koel paars.



Is het geen plaatje? Al die mooie kleuren garens. Deze zijn van Astrid's Wol en die mooie gele in dat zakje is nu van mij. :)
De rest van mijn aankopen komen laat ik hier nog wel een keertje zien zodra ik ermee bezig ga.

Verder heb ik heel veel vrienden en andere lieve mensen gesproken. Heerlijk bijgepraat en natuurlijk elkaars aankopen bewonderd. Het was een mooie dag, maar wel enerverend. Met mijn mooie wolletjes naast me, ga ik lekker bankhangen. :)

3 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Dat was een heerlijk dagje uit zo te zien met een mooie buit tot besluit! Veel plezier met je aankopen

Anoniem zei

Volop inspiratie op gedaan, dat zie ik wel! Ik ben blij dat je zegt dat het paars is want op de foto is het inderdaad net blauw.
Lekker nagenieten.

Anoniem zei

Dat lijkt me nou echt ook een heel inspirerende beurs. Ben er nog nooit geweest, maar wie weet...!
Veel plezier met je aanwinsten!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.