Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zondag 10 mei 2015

De tiende!


Dus is het weer tijd voor een update van mijn ufo!
Met trots kan ik laten zien dat ik niet stilgezeten heb. Alle applicatiewerk is gedaan. :)


Op deze foto's kun je goed zien hoe ik werk. Veel speldjes gebruiken en daarna veel steekjes maken. :)




Omdat ik steeds van achteren naar voren werk, zijn de boomstammetjes het laatst aan de beurt. Die liggen eerst naar beneden geklapt op het werk. 
Stapje voor stapje worden alle onderdelen vastgezet.


Daarna knip ik de dubbele lagen stof aan de achterkant weg.
Wat je dan niet moet doen, is net genaaide steekjes ook weghalen. Dus die delen moest ik nog een keertje overdoen. ;)






Bij het boompje links heb ik dat kleine lapje dus gewoon laten zitten. ;)
Waarom ik de stof aan de achterkant wegknip? Omdat het anders zo'n dik pak wordt om straks te quilten. Niet dat ik daar al aan toe ben hoor. 
Eerst moeten er nu kleine dingen aan toegevoegd worden. 
Maar dat laat ik in juni weer zien, dat hoop ik tenminste. :)

5 opmerkingen:

Marian zei

Dat ziet er schitterend uit.

Tinneshobbyworld zei

Dit is zoooooo mooi ... echt benieuwd naar da dag dat het gaat klaar zijn. Schitterend !!!

Lieve groetjes, Tinne

baukje zei

Het wordt al echt een straat. Mooi en knap gedaan hoor!

marga zei

Een heleboel werk maar petje af ik doe het je niet na. Appliceren doe ik wel maar is niet zo mijn ding maar soms moet je wel.
Groeten
Marga

Hobbyrita zei

Dit wordt echt zo'n prachtige lap, met oog voor elk detail en zoveel prachtig naaiwerk, hier mag je terecht trots op zijn en het wordt nog mooier als het eenmaal gequilt zal zijn.
Grtjes, rita.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.