Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










woensdag 3 augustus 2011

Vakantietijd, rommelmarkttijd.

Nog steeds vakantietijd hier. Dus behalve het tuinwerk en schilderwerk dat gedaan moet worden, gaan we ook af en toe een dagje uit.

Zoals waar we gisteren naartoe zijn gegaan. Altijd prachtig weer om te winkelen, hier in het overdekte gedeelte en terrasjes zat om daarvan uit te rusten. :)
Maar ook daarbuiten was het heerlijk toeven. Een warenmarkt en rommelmarkt met de meest leuke dingen om te kopen. Heel moeilijk als je in een UWYH-periode zit!
Maar voor zo'n schaartje ben ik wel gevallen. Niet duur en mijn oude knipte aan de punt geen draadjes meer. Dus het mocht van mezelf! :)
Overal in deze plaats stonden dieren zoals deze giraf. Ja, het is Emmen. Een heerlijke plaats om lekker te winkelen. Ook als je van plan bent om niks te kopen zoals ik. Het is er hartstikke gezellig, echt een leuke vakantiedag.
Maar ook vandaag was het een gezellige dag. Er was Staphorstdag vandaag en vanmiddag een rommelmarkt. Dus gingen de hond en ik samen op stap. Wolletjes voor 20 cent?
Mooie folklore lapjes?
En nog veel meer kleine leuke rommeltjes. Maar heb ik iets gekocht? Nee hoor, ik ben aan het UWYH-en! Immers, ik heb al rommeltjes èn lapjes èn wolletjes zat. ;)
Maar zelfs zonder rommeltjes vind ik sommige dingen al geweldig; een echte retro deken! Mooi patroon en helemaal gratis om te bewonderen! Trouwens, de gezellige praatjes waren ook helemaal gratis. :) Weer een fijne vakantiedag!
Daarna kwam de regen, een zegen voor de tuin waarin alles alweer verdroogde. Dus nu lekker even handwerken, dat heb ik wel verdiend. :)




3 opmerkingen:

Corina zei

Dat heb je zeker verdiend, Gina!

Anoniem zei

Heerlijk, gratis praatjes én plaatjes!
Emmen is zeker een leuke plaats.

Christine zei

Wat knap van je Gini om zoveel geld te besparen.
Moeilijk zal het vast geweest zijn, maar jij bent een bikkel.
Bedankt voor de mooie foto's.
Liefs Chrissie

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.