Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zaterdag 10 augustus 2013

Ufo-update dag


Niet zo'n grote update dit keer. Er kwam weer van alles tussen. ;) In ieder geval heb ik er wel aan gewerkt. 


Eerst wat boompjes getekend, dan uitgeknipt en daarna geplaatst  bij de huisjes. Zo ongeveer zouden de verhoudingen wel moeten kloppen.


Die bolle toch maar naar achteren, anders wordt hij wel heel erg belangrijk. 


Daarna de onderdelen apart uitgeknipt en als mal gebruikt voor de stof. Lijkt best dacht ik zo.
Het boompje is nog wat dik, want geloof het of niet, ik kon geen groen garen vinden! Dat had ik namelijk alvast ergens ingestopt om hiermee te beginnen en ik vertik het om nieuw groen garen te kopen!
Dus, voor de volgende update hoop ik toch groen garen gebruikt te hebben!

3 opmerkingen:

baukje zei

Goedgekeurd hoor!! En nu aan de slag met je pincushions want je bent al snel aan de beurt hoor. Ik heb er al 4 af........Zondag post ik mijn bloemenvazenquilt van Yoko Saito. Het hangt al boven de tafel en het is mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hobbyrita zei

Dat komt goed met de boompjes hoor Gini! De verhoudingen zijn perfect!
Grtjes, rita.

Pauline zei

Het betere denkwerk vergt tijd, maar is ooh zo de moeite waard, wat een prachtige boompjes, als je het groene garen niet vindt, gil dan, dan stuur ik je wat op, want ik wil ze graag geappliceerd zien!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.