Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zaterdag 4 juli 2015

Hele hete restjes stof


Ondanks de benauwde hitte vandaag ben ik toch nog aardig bezig.
Lekker veel was buiten hangen die zo droog is, waarbij Axel midden in de weg en in de volle zon gaat liggen.
Niet al te lang hoor, meteen na het was ophangen moet hij steeds met mij naar binnen om af te koelen.


Want binnen ben ik bezig met een klein restjes project, een cadeautje voor een lief iemand.
Een restje vlieseline, restjes zwartwitte stof in strookjes en nog een reepje stof in donkerrood. Meer is er niet voor nodig.



Met twee kleine ventilatoren en een flesje water dat steeds bijgevuld wordt, is dit nog wel vol te houden in mijn werkkamer.
Alleen opletten dat de lapjes niet weg waaien. ;) 


Het is bijna klaar, alleen nog even een biesje met de hand vastzetten, zittend aan de tuintafel en dan is het klaar. 
Het eindresultaat laat ik later zien, als het cadeau gegeven is. ;)

Dan ga ik nu nog een laatste wasje ophangen. Dat kan nog mooi drogen voordat er eventuele buien gaan vallen.



2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Je kunt maar beter een beetje bezig blijven... Maar van mij mag het wel afkoelen hoor....
Gek is dat toch met die huisdieren hè... Ze blijven gewoon loom in de warmte liggen.
Hier ook twee 'domme' poezen. Soms pak ik ze op en neem ik ze mee naar binnen. Daar is het beter met airco boven...
Leuk om te zien hoe je met strookjes bezig bent!

grtjs, Elizabeth

blauwruitje zei

Ik ben benieuwd naar wat het nu precies is geworden. Maar nu ik je zo weer zie handwerken, mag ik daar uit opmaken dat je handen/vingers weer beter gaan? Groetjes Sandra

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.