Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










donderdag 17 november 2011

Nog steeds uit voorraad

Mohair. Niet mijn ding dacht ik altijd, dat gekriebel! Maar zoek je een vlug project en heb je nog een emmer vol van dat spul in voorraad, dan moet het maar een keer!


En zo is de ecru shawl geworden. Hij is super licht van gewicht en lijkt heel romantisch. Het motiefje heb ik ooit ergens van nagetekend en de bloemetjes onderaan komen uit een Japans boek. Samen vind ik het toch wel heel erg leuk geworden! :)



En zo ziet het er op de jas uit. Met ernaast de mohair granny shawl in zalmkleur. Zo heeft die jas weer een heel andere look. Mijn dochter kan voorlopig weer vooruit! :)



Nu de UseWhatYouHave periode afgelopen is, mag ik van mezelf ook weer af en toe wat kopen. :) Dus toen ik  'Handschoenen & wanten brei je zo!', van dezelfde schrijfsters als het superhandige boekje 'Sokken brei je zo!' zag liggen, heb ik het gekocht. 

Maar ook dit wolletje heb ik meegenomen. Hier was ik helemaal verliefd op. :)  Dit wordt een shawl voor mezelf. Zo zie je maar, het blijft gevaarlijk om naar Quiltpalace te gaan! ;)
Nu ga ik dus heerlijk Ravelry afstropen naar leuke patronen. :)  De WesterWaldWaves vind ik erg leuk voor dit wolletje. Maar de Maluka staat op de tweede plaats. Gelukkig heb ik nog even tijd om te kiezen. Eerst nog een shawl haken, ik heb tenslotte nog mohair over! ;)

2 opmerkingen:

Corina zei

Die ecru sjaal vind ik toch zo mooi! Ik heb ook nog wel mohair liggen (gekregen), maar niet altijd helemaal in mijn kleuren, zeg maar... Mooi wolletje heb je uitgezocht!

hannah zei

Mooi allemaal, en wat goed dat je je aan het uwyh hebt kunnen houden. En nu genieten van dat je weer wat dingen 'mag' kopen!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.