Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










woensdag 4 juli 2012

Wat een geluk!

Had ik voor jullie toch prachtige foto's gemaakt, krijg ik al tijden geen enkele foto op Blogger! Dus dan maar even een babbeltje zonder foto's. Het duurt anders zo lang!

Mooie foto's gemaakt van grote groepen TT-bezoekers die langs Staphorst kwamen, kan ik niet laten zien. Waar ik mee bezig ben? Kan ik niet laten zien. Prachtige tuin? Dat ook niet. Tuinclubdag en de leuke planten die ik heb gekregen zoals de voodoolelie? Nee, ook niet. Ook niet het schilderij dat mijn moeder heeft geschilderd. Niks van dat alles!!

Als laatste wilde ik toch echt laten zien hoe ik nu brei. Kan ook niet. Ik heb me namelijk behoorlijk in de linker wijsvinger gesneden. Het was een geluk dat de snee niet helemaal recht was, maar schuin naar beneden. Daarom zit het topje er nu nog aan. Wat een geluk!!

Dit weekend zouden we lekker even weg, er komen lieve mensen op huis en dieren passen. Dus ik moet toch maar gaan. Met mijn linker middelvinger kan ik breien. Langzaam en je krijgt er heel erg spierpijn van, maar toch! Was een leuke foto om te laten zien. Dan maar niet.

Maar ik heb goede zin, met die vinger komt het wel goed. Ook kreeg ik weer een award, dit keer van Rini. Dankjewel meid, ik word er blij van. Gelukkig doen de linkjes het wel.

Ik blijf het proberen bij Blogger, ik geef niet zo gauw op hoor. Maar foto's erbij is toch leuker! Dan ga ik nu lekker in het zonnetje zitten niksen. Tot gauw!

8 opmerkingen:

baukje zei

Sterkte hoor, wat zit een ongeluk toch in een klein hoekje . Ik ben eens op een quiltnaald gaan zitten, zat helemaal in mijn voet tussen kleine teen en die daarnaast. Was niets meer van te zien maar wel te voelen...... Ik was net in nEd, moest 's avonds om 11 uur nog naar de eeerste hulp alwaar er in mijn voet moest worden gesneden om de naald eruit te peuteren. Geniet maar lekker van de zon, hier hebben we de eerste onweersbui van vandaag.....

Klaske zei

Wat gek dat je geen foto's kunt plaatsen, ik heb nergens last van.Afkloppe....
Beterschap met je vinger

Corina zei

Gebruik je Google Chrome? Die browser matcht wel het best met blogger (uiteraard). Sterkte met je vinger!

christina zei

Wel vreemd dat je geen foto's kunt downloaden. Inderdaad, google chrome werkt volgens mij ook het beste ism blogger.

Gingini zei

Als ik terugkom van mijn weekendje Brugge,zal ik me erin storten. :) Dit is ook niks. Het gebeurde al vaker, maar nooit zo lang achter elkaar.

Pauline zei

Een heel fijn weekendje uit, ik hoop dat je er van kan genieten!
Ik hoop dat je snel weer foto's kan plaatsen, want je noemt nog al veel dat ik graag zou willen zien, die Voodoolelie kan ik googlen, maar de rest gaat niet lukken.
Tot gauw!

Joke zei

Geniet van je weekend en sterkte (en beterschap!) met je vinger. We hebben dus nog wat foto's tegoed, daar verheug ik me alvast op :)

Karin zei

Zo'n snee kan flink pijn doen. Hopelijk geneest het voorspoedig zodat je snel weer kunt breien. Als je eerst maar lekker geniet van je weekendje weg :)

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.