Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zondag 15 februari 2015

Handwerkbeurskleuren


Onder een stralend blauwe lucht en achter een oranje welkom was in Zwolle weer de Handwerkbeurs.


Dit jaar heb ik me geconcentreerd op de wolletjes en geprobeerd wat van de kleurenveelheid vast te leggen. Dat was erg leuk om te doen. :)











Zijn de kleuren niet schitterend?
De kleuren op de foto's zijn van:
De Dutch Wool Diva met prachtige wolletjes, ook met glitter!
De Noro van 't Braaiwinkeltje
Knalkleuren bij Bart & Francis
Malabrigo bij Wereldwol
Ja en de schitterende kleuren van Wol met Verve waar ik toch echt nog naartoe moet binnenkort..
De prachtige tinten van het linnen van de Werkstatt für Textilgestaltung
Met als laatste de typische Bep-kleuren van Atelier Bep met een een schitterende mini hexagonquilt in wording. 

Het zes-tinten-grijs broekje van de Belgen was een grappig rustpunt tussen alle kleuren.



Mijn aankopen waren op een gratis Borduurblad en één Fat Eight, allemaal breigerelateerd. 
Knalkleurige Kauni van Astrid's Wol, Grignasco lace van De Zeven Katten en nog wat cones met kleurig garen van Bart & Francis.
Je zult ze hier wel gaan tegenkomen. :)
Het was weer een supergezellige beurs met veel bekenden. Volgend jaar weer!


4 opmerkingen:

Jeanine zei

Zoveel moois!!! Maar goed dat het voor mij te ver is...;-)

Groetjes,
Jeanine

Pauline zei

Wat heb je weer een mooie collectie samengesteld, kleuren waren er inderdaad in overvloed en prachtig. De wolververs kunnen er wat van!
Het was heerlijk om je te zien, tot hopelijk weer gauw!

Guusje, zei

Wat een mooi verslag en wat heb je mooie aankopen gedaan. Je ufo vind ik ook erg mooi.

Hobbyrita zei

Je zou zo alle kleurtjes willen aanschaffen, zo mooi om te zien! Maar jij deed ook hele leuke aankopen lijkt me, we zien we voorbijkomen wat je ermee maakt.
Grtjes, rita.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.