Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










woensdag 10 mei 2017

Ufodag werkt!


De vorige Ufodag liet ik zien dat ik was begonnen met het werken aan een tas uit 2006. En ja, hij is af. :)
Ik kreeg helemaal zin in het naaien aan deze tas.

Alles is zoveel mogelijk met de hand genaaid, behalve het aan elkaar naaien van de panden. Dat heb ik toch maar met de naaimachine gedaan.



Ook het bias gesneden biesje is er met de machine opgenaaid. Maar wel met de hand vastgezet. :)






Uit de bak met hengsels had ik eerst bovenstaande set uitgezocht. Maar het werden toch de plastic handvatten. Dat leek gewoon beter! Alleen waren dit geen opnaai hengsels, maar moesten ze tussen de naden worden vastgezet. Is allemaal gelukt!


Hier is goed te zien welke stof ik heb gebruikt om het af te maken. 



Het is een prima handtasje geworden. Precies groot genoeg voor de belangrijkste spulletjes. Ben er heel happy mee. :)





Ja en ik had de smaak zo te pakken dat ik verder ben gegaan met de volgende tas. Weer is mijn uitgangspunt om het zoveel mogelijk met de hand te doen. 
Het mooie weer komt eraan, deze tas krijgt vast niet de kans om een Ufo te worden! 

4 opmerkingen:

qm zei

Mooi geworden ...wow

blauwruitje zei

Dat ziet er redelijk complex uit met al die zakken. Mooi geworden hoor. Dat je er maar veel plezier van mag hebben. Groetjes Sandra

quiltmarjanneke zei

Prachtig resultaat!

Conny's-blog zei

Je hebt je best gedaan hoor, echt mooi geworden ..................liefs.Conny

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.