Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










woensdag 23 augustus 2017

Zomers


Tien jaar geleden maakte ik deze tas. Ik vond hem erg leuk maar had er verkeerde vulling voor gebruikt en dus belandde hij op zolder. Met het opruimen kwam ik hem weer tegen en nog steeds vond ik hem leuk!
Dus ondanks de wachtende ufo's en wip's ben ik toch hiermee begonnen. :)




Lostornen, nieuwe vulling, quilten en weer in elkaar zetten. 



Goedgekeurd door Boefie. :) 





Mijn restlapjes gooi ik in een grote emmer onder mijn werktafel. Eens in de zoveel tijd moet die emmer leeg en worden de lapjes en restjes vulling gesorteerd en opgeruimd. 
Gisteravond had ik wat quiltboeken doorgebladerd en toen ik die kist met paarse restjes zag, wist ik meteen wat ik daarmee wilde doen.
Stapeltje lila, stapeltje wit, stapeltje zwart.
Vandaag heerlijk ouderwets met malletjes en een grijs potlood buiten gespeeld met Boefie naast me. Gewoon omdat ik er zin in had. :) Misschien iets om met onze vakantie mee te nemen. :)


4 opmerkingen:

Martine zei

Wat een prachtige tas heb je gemaakt.

Pauline zei

Je tas is enig, maar wat een dappere daad, dat los tornen.
Veel plezier met je nieuwe plan voor rest stukjes.

blauwruitje zei

Wat een superleuke tas. Echt een beauty! groetjes Sandra

Hobbyrita zei

Ongelooflijk mooie prachtige zomerse tas, goed dat je hem hebt losgetornd en opnieuw in orde hebt gezet, hier ga je nog veel plezier van hebben!
Grtjes, rita.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.