Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zondag 4 april 2021

Boefie de kat die dol is op handwerken, een corona logje


Zolang als ik me kan herinneren, waren er dieren bij mij in de buurt die mijn handwerk beschouwden als hun eigendom. Ik heb het altijd leuk gevonden en omdat ik altijd mijn camera in de buurt heb, heb ik dus erg veel foto's van mijn handwerkjes plus mijn dieren. 

Onze Boefie is alweer vijf jaar bij ons. Hierbij een kleine samenvatting van onze gezamenlijke hobby's.



Alhoewel ik hier niet zo blij van werd, verschillende klosjes waren doorgebeten..

Een colletje haken, valt niet mee als onze Boefie daar zó graag op wil liggen!


Of sokken breien toe-up, zucht. Regelmatig moet daar een pauze ingelast worden.

 
Kleedjes haken? Vindt Boefie heerlijk! Hij houdt alles in de gaten en wil er graag bij zijn. Zelfs als ik een nette foto van iets wil maken, is het moeilijk om een foto zonder hem te kunnen maken.




Even weg? Opgestaan is plaats vergaan!


Nee, Boefie is er niet en nee, het garen ook niet!

 


  
Handwerkjes mogen even op z'n rug liggen, als hij maar op schoot mag blijven. Ja en quilts ombiezen betekent dat de quilt op de grond ligt en dus... 



Bakjes met handwerkspulletjes zijn hem zeer bekend en worden door hem ook gezien als slaapplaats. Wonderbaarlijk dat hij bovenop naalden, spelden en scharen kan slapen!





Wat ook regelmatig voorkomt, is dat hij het handwerk aanvalt en er daarna op of onder in slaap valt. 

Zelfs als een quilttop af is, moet Boefie erbij zijn. Hij heeft er tenslotte heel veel tijd in gestoken!

 



Ook deze zomer hoop ik weer veel buiten te kunnen handwerken, met Boefie natuurlijk. Samen lukt het thuiszitten door corona prima. :D 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.