Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










dinsdag 12 april 2011

Hoera Blogger werkt wel!

Wat fijn dat je hier even komt kijken.  Hier kan ik gelukkig wel aan de slag. Dus ook al is het kort, ik laat wel even zien waar ik mee bezig ben. :)

Dit is de Colourcrystal van april, een gratis BOM van Ula Lenz. Deze heb ik net af en ookal is paperpiecen niet echt mijn ding, het was leuk om te doen dit keer.  Het patroon en de kleuren zijn mooi knal. ;)










Ook ben ik weer een stuk verder met mijn Ursulientje. Ik vind het een heerlijk patroon om aan te werken, heel gevarieerd.  Het zijn steeds kleine onderdelen die ik dan weer aan het geheel zet. In totaal komen er 9 van de kleine rozetten en dan komt er een rode rand omheen. Maar dat duurt nog even. Handwerk moet je niet haasten. :)
Ook heb ik nog wat e-readertasjes en telefoontasjes gemaakt voor diverse personen. Maar daarvan ben ik vergeten om foto's van te maken. Volgende keer beter!

Ondertussen ben ik druk bezig met het maken en uitwerken van allerlei leuke kleine patroontjes voor mijn winkeltje. Ik heb er zo'n plezier in! Wel kan ik je één ding verklappen, de naam: Gingini's mini's! Wat? Dat blijft nog even een geheim, het kost allemaal erg veel tijd en tijd is een kostbaar goed heb ik ontdekt.

4 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Leuk, al die prachtige hexagon-achtige vormpjes!!
Wel vervelend dat web-log zo raar doet; gelukkig voor ons dat we je hier nog kunnen volgen! ;)
Veel succes!!

Klaske zei

Wauw wat word je Ursalientje schitterend!!
Dat zijn mijn kleurtjes wel wat.

Yvonne aka sommeke zei

Woooow, 6-hoeken zijn altijd m'n favorietjes!
Vreemd dat weblog zo raar doet bij jou, ik heb er helemaal geen problemen mee.

Gingini zei

Nou, dat is echt balen hoor. Maar het schijnt maar bij sommigen zo te zijn. Ik heb gewoon pech. Nou ja, dan maar zo hè. :)

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.