Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zondag 17 juli 2011

Hard gewerkt!

Vandaag laat ik jullie zien waarom ik weinig aan handwerken toekom. Nou ja, ik zou het kunnen doen als mijn armen niet trilden van de spierpijn. ;) Dit was namelijk mijn voortuin, een raar stukje grond, maar ik vond het hoge gedeelte in de vorm van een pacmanbekkie lange tijd wel geslaagd.
Maar na heel veel uren hard werk, waarbij wij geholpen zijn door mijn zus en een stel sterke buren, ziet het er nu zo uit. Maar petje af voor mijn man, wat kan die jongen werken! Nu is het een stuk bijdetijdser en straks ook een stuk onderhoudsvriendelijker. Nooit geweten dat die blokken zo zwaar zijn!
Nu nog even ;) wat split erin en daarna mag ik aan de bak; compost, mest, goede grond erin en dan de planten en nog wat later de rozen. Het wordt zeker weten prachtig! 

Maar natuurlijk ben ik niet alleen daarmee bezig. Dus hier een update van het oranje jasje. Ja, het gaat langzaam, ik weet het. Maar ik heb nog tot 10 augustus om het af te krijgen. ;)

Ook heb ik mijn werkkamer weer een opruimbeurt gegeven, want a.s. woensdag komt mijn clubje hier een workshop volgen. Ik hoop dat het heel gezellig wordt!



6 opmerkingen:

Christine zei

Jeetje wat een metamorfose zeg,
Daar moest ik nog eens heel goed kijken en jawel het hek van de buren laat zien dat het ECHT hetzelfde stukje grond is.
Meis, wat lief van je om je man zo op te hemelen, ik vind dat zo lief van je.
Knuffels Chrissie

Corina zei

Zo, dat is echt een flinke metamorfose! Leuk om te zien. En straks in het echie natuurlijk!

Anoniem zei

Hallo,
Kwam via je picasaweb op je blog terecht. Zie dat je veel Japanse haakboeken gebruikt! Is het wat om daarmee te werken, oftewel, kom je er een beetje uit? En hoe ben je er aan gekomen?
Ben namelijk wel geïnteresseerd in het boek Crochet edging and braid 2 maar kan het niet op bol.com vinden ;)

Kom deze week nog zeker weer ff langs op je blog, hopelijk kan ik je reactie tegemoet zien!
gr Esther

Gingini zei

Haha! Mijn man ophemelen? Het was echt heel erg zwaar werk hoor! Dat kan ik echt niet! :)

@ Corina, ja toch gauw! :)

@ Esther, als je haakschema's kunt lezen, heb je geen problemen met Japanse boeken.

Ik probeer dit op een andere manier te plaatsen, ik hoop dat het lukt..

Anoniem zei

Goed gewerkt Gini. Laat je ook nog een foto van het eindresultaat zien?

Gingini zei

Ja hoor, ik zal het eindresultaat wel laten zien. Het liefst met de planten in bloei. Wie weet, volgend jaar mei of juni. :)

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.