Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










donderdag 7 juli 2011

Hallo, daar ben ik weer!


Deze color crystal van juni hadden jullie nog te goed. Het is de zesde crystal van de gratis BOM van Ula Lenz.

En omdat ik zolang niks van me heb laten zien, ook nog die van juli. ;)


Met als toetje een overzicht tot nu toe. Die van januari in lila en blauw ga ik overdoen, ik vind hem er niet bijpassen zo.


Dit kleine cadeautasje in roze, heb ik gevuld met hele kleine meisjeskleren. Omdat haar mama gek is op konijntjes, heb ik er maar een konijnenorensluiting aan gemaakt. Leuk woord, vast grammaticaal niet helemaal juist. ;)


Natuurlijk moest er ook een konijntje bij. Ik hoop dat de kleine Amelia er gauw mee kan spelen. :)


Lieve mensen nog bedankt voor de hele lieve mailtjes, het gaat allemaal wel, ik probeer nu wat meer vrije tijd in te plannen. Onkruid vergaat niet zo snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.