Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










woensdag 12 oktober 2011

Herfstig uitje

Ondanks dat ik nog een maand UseWhatYouHave heb, had ik toch een speciale groen nodig voor mijn Color Crystals. Na een ritje met heftig herfstig weer, kwamen we zaterdagmiddag aan in Nieuw Buinen. Daar is namelijk De Naaidoos, de enige quiltwinkel waar mijn man vrijwillig mee naartoe wil. ;)

De parkeerplaats was overvol, net als het gras ertegenover. Binnen was het heel gezellig met al die quiltmensen achter.
We vielen met ons neusje in de boter; Marjolein Peters die daar een expositie had, was er zelf. Een heel aardig iemand, ze was heel open over het hoe en waarom van haar quilts. Deze 'Camera Obscura' was mijn favoriet, de vorm en de kleuren spreken mij heel erg aan.

Maar er waren nog meer hele leuke quilts, zoals deze 'Stromingen'.
'Caramba', alweer van die prachtige vormen.
'De kinderen van de zomerwind'
'Notre Dame de Rheims'
'Season of Joy', een superdeluxe kerstquilt die uit de Jugenstilperiode lijkt te komen. Echt een beauty!
'Nachtbloemen' als laatste foto.
De ronde vormen, de kleuren en niet te vergeten het feit dat alles handwerk is, maken het een hele mooie tentoonstelling. Ik heb genoten!
O en het groene lapje? Nee, nèt niet de goede kleur..









3 opmerkingen:

Christine zei

Wat een feest om deze mooie exemplaren te mogen bewonderen in het echie Ginnie.
Dank je wel dat wij mee mogen genieten.
Goh zeg, een man die vrijwillig mee gaat naar een quiltwinkel, waar heb je die gevonden hahaha.
Houwe die man!!
Liefs Chrissie

Het lieve leven... zei

wat een prachtige quilts Gini! en die eerste foto vind ik ook héél sfeervol! Groetjes, Petra

hannah zei

Prachtig al die quilts, wat had je daar een geluk mee zeg. En die foto van de regenboog: schitterend!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.