Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zaterdag 23 november 2013

Langzaam, heel langzaam


kom ik weer een beetje in mijn gewone doen na al dat opruimen. Zoveel spullen zijn door mijn handen gegaan en zoveel spullen verkocht of weggedaan (en nòg is mijn huis niet leeg!)
 Als voorbeeld van mijn hernieuwde ijver laat ik m'n nieuwste rolstoeltas zien. Een vrolijk geheel dacht ik zo. :)



Deze tas is helemaal gequilt en op maat gemaakt, met een ritssluiting en een grote flap. Hij heeft de grootte van een laptoptas met schouderband. Als extraatje heeft deze tas speciale lussen om aan de handvatten van de rolstoel te hangen. 
Ik ben er tevreden mee. :)



 Voor mezelf ben ik ook weer begonnen te breien. De BlackSpottedBlanket heeft al drie randen en de vierde is in de maak. Daarna kan ik hem eindelijk voeren en is hij af! Nog héél eventjes! Grappig dat de foto hier links en rechts van de tekst staat. :)

Na al dat opruimen en met het helpen verhuizen van volgende week, doe ik nog wat rustigjes aan. Ik zeg even nee tegen alles, nou ja bijna alles. ;)
Want zeg nou zelf, deze kerstboompjes zijn toch superschattig! Dus een klein wedstrijdje met een klein kerstboompje, daar moet ik toch wel even tijd voor vinden. Het is een gratis Ravelrypatroon van Sugar 'n Cream en het resultaat hoop ik binnenkort te laten zien.



Ondertussen heb ik al lekker verkocht op Marktplaats. Eerlijk gezegd had ik dat niet zo verwacht, maar het loopt echt lekker. De laatste handwerkboeken gaan volgende week in de shop. Nu heb ik er de Micro Stitch basting gun in gezet. Ik gebruik hem niet meer, misschien kan ik er iemand anders blij mee maken. :)


6 opmerkingen:

Frederika zei

Wat een mooie en handige tas.
Ik ben ook weg van je Blanket. Mooie tinten.
Fijn weekend Frederika

Moois van mie zei

dat deken ziet er zo tof uit !

Pauline zei

Fijn dat de opruimperikelen bijna achter de rug zijn, die tas is super! Je denken wordt prachtig en succes met je kerstboompjes breien! Ik hoop ook dat je Marktplaats "kleedje" snel leeg verkocht mag zijn.

ria vogelzang zei

Weer zoveel moois! Je tas is prachtig!! Leuk die kerstboompjes-versiering!
Veel succes!
Groetjes, Ria.

Hobbyrita zei

prachtige tas voor aan de rolstoel hoor! Echt supermooi gemaakt en gequilt! En je deken vind ik de max, ik ben hetzelfde patroontje bezig met allemaal restjes sokkenwol, lekker warm :-)
De kerstboompjes zijn schattig!
Grtjes, rita.

Karin zei

Die tas is geweldig. Absoluut perfecte stof heb je er voor gekozen.
Fijn dat het opruimen bijna klaar is.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.