Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










maandag 21 juli 2014

Framed Flowers Applicatie BOM deel 7



Zoals eerder gezegd, blok nummer zeven is een behoorlijk bewerkelijk blok. 
Niet alleen allemaal puntjes, maar ook nog een opgenaaid biesje. 
Lekkere uitdaging vond ik het. 
Het maakte mij duidelijk dat ik nog lang niet genoeg puntjes geappliceerd heb. ;)


Ik heb de bloemblaadjes uit één lapje geknipt, maar je kunt er natuurlijk ook prima een bonte bloem van maken met verschillende kleurtjes. 


Deze maand heb ik mijn flesje Fray Check erbij gepakt. Er waren erg gauw heel veel rafeltjes bij dit lapje en zo gingen de puntjes iets gemakkelijker.


Wat deze maand verder ook nog anders was dan de andere maanden? Ik heb niet alle patroondelen ingetekend. 
Ik ben begonnen met het middelste bloemblaadje. Daarna het uitgeknipte patroon erop gelegd en zo het volgende deeltje gespeld.  Ging best wel goed.


Als je tenminste de juiste bloemblaadjes op de juiste plek naait. ;)


In ieder geval een uitdaging deze maand en ik ben echt heel erg benieuwd wat jullie met dit patroontje gaan doen!
Verdere uitleg vind je onder de tab Framed Flowers Applicatie BOM 2014.
Het basispatroon vind je hier en het bloempatroon deel 7 vind je hier.

Volgende maand weer een makkelijke, beloofd!

5 opmerkingen:

Linda zei

Poeh zeker een hele klus met al die puntjes maar het is je gelukt en het is een plaatje geworden om trots op te zijn.

Elizabeth zei

Joepie, het nieuwe blok is er weer! Gisteravond bedacht ik al dat het vandaag de 21 zou zijn, en ik hoopte maar dat je het niet zou vergeten in de vakantietijd...
Vanmiddag mag ik er mee beginnen van mezelf, eerst wat opruimen en stofzuigen!
Het lijkt me een gaaf blok en wat een leuke foto's heb je er van gemaakt.
Fray check kende ik nog niet... maar ik ga het eerst maar eens zonder proberen. Een uitdaging is het zeker wel met al die puntjes; maar ik ga hem graag aan!!!

Groetjes, Elizabeth

Joke zei

Weer een prachtig blok geworden in leuke stofjes!

Christine zei

Ik was wel erg nieuwsgierig naar blok 7 alweer, en het wachten wordt beloond.
Gini, wat een leukerd.
Ik heb hem uitgeprint, maar kan er nog niet mee aan de slag.
Morgen of Woensdag maak ik mijn beginnetje.
Het is weer een super bloem geworden en de vlinders dansen er in gedachten al omheen.
Knuffels Chrissie

Pauline zei

Ik loop in deze vakantie periode een beetje achter met lezen en zowaar, je hebt een nieuw blok gepresenteerd, wat een heerlijk blok... ik neem hem snel mee, want hij gaat gemaakt worden, ook heb ik daar een verschrikkelijke achterstand in. Dankjewel voor je mooie zomerse (koren) bloem!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.