Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










woensdag 31 december 2014

De allerlaatse dag van 2014



Begin dit jaar had ik me voorgenomen om dit lijstje in 2014 af te maken. 
Ja en dat is op de valreep nog gelukt ook.


De randen aan de binnenkant heb ik gewoon gezoomd. Meer was er niet nodig om het af te maken. Toch raar dat iets dan weer zolang kan blijven liggen.
Maar het is nog wel een 2014 affo!


Alle 2014 projecten staan onder de tab Completed/affo's. Tenminste, dat ga ik zo doen.
Het leek me namelijk wel handig om alles op een rijtje te hebben. ;)

Volgend jaar weer andere uitdagingen.
Een fijne jaarwisseling allemaal en tot in het nieuwe jaar!

6 opmerkingen:

Karin zei

Geweldig dat het nog gelukt is in 2014! Hij is heel mooi geworden en de lijst past er ook perfect bij!

Annie Kingma zei

Mooi lijstje.
wens jullie ook een Gelukkig Nieuw jaar
Groetnis Annie

marga zei

Een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2015.
Marga

nelleke markesteijn zei

Haha Gini, dat herken ik wel. Op de valreep gewoon genoeg hebben van een project en het dan "vergeten". Terwijl er dan eigenlijk bijna niets meer aan gedaan hoeft te worden :-)).
Goed dat je het toch nog klaar hebt en nog een heel leuk geheel zo ook !!!
Fijne jaarwisseling gewenst en een gezond en wollig 2015.
Groetjes, Nelleke

Pauline zei

Wat beeldschoon, en wat goed dat het je gelukt is om je voornemen te vervullen.
De allerbeste wensen voor jullie in dit nieuwe jaar. Ik hoop dat ik weer regelmatig mee mag genieten van al het moois dat je maakt.

Corina zei

Hé die had ik nog even gemist, leuk zeg!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.