Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zaterdag 27 december 2014

Framed Flowers free BOM 2014


Hier zijn ze dan: De Framed Flowers!
Het resultaat na 12 maanden een Framed Flower blok maken:


Mijn maatje was er ook gek op :)

Onder de tab Framed Flowers Applicatie BOM 2014, zal ik nog even uitleggen hoe ik de blokken aan elkaar genaaid heb. Al kun je ze natuurlijk ook gewoon als miniquiltje gebruiken.


Of als tablerunner


Ik vond het mooi om alle blokken samen aan de muur te hebben.
Dus heb ik er een sleuf achter genaaid om hem te kunnen ophangen.
Het zijn heel verschillende bloemen die samen een leuk quiltje vormen

Het idee van een kant-en-klaar frame om een blok beviel erg goed. Ik denk dat ik dat wel vaker ga gebruiken. Dus dan komt het hier vanzelf weer terecht!


Ik vond het erg leuk om dit helemaal te verzinnen en uit te werken. Ook leuk om jullie uitwerking van mijn patronen te zien. Stuur vooral even een foto van je eindresultaat, dan kan ik ze hier bij elkaar zetten om al die verschillen mooi te zien!

Voor 2015 ga ik even helemaal uit mijn comfortzone. Ik wil eens wat gaan doen met al die Staphorster lapjes die ik verzameld heb. 

Allemaal een goed uiteinde en een gezond en vooral creatief 2015!

10 opmerkingen:

nelleke markesteijn zei

Wat een schitterend wandkleed is dat geworden!! Prachtig qua vorm en qua kleurverdeling!!!
Complimenten!!!
Groetjes, Nelleke

Annie Kingma zei

Heel mooi geworden, heb verschillende blokjes gezien, maar kwam er niet aan toe, om ze zelf te maken
Fijne jaarwisseling, en een voorspoedig gezond 2015.
Groetnis Annie

Hobbyrita zei

Supermooi, prachtig geworden, iets om trots op te zijn en dat je ook met fierheid mag tonen! Je maakte er een leuk project van voor iedereen die wou meedoen.
Fijn uiteinde ook voor jou en nog veel creatieve uurtjes!
Grtjes, rita.

Tinneshobbyworld zei

Wauw !!! ... schitterend !!!

Grts, Tinne

Martine zei

Super mooi geworden.

Karin zei

Hij is geweldig geworden! Het lijkt me leuk om alle verschillende versies bij elkaar te zien.

Ik ben reuze benieuwd naar jouw nieuwe uitdaging. Buiten je comfortzone, dat zal wat worden want jouw comfortzone is zeer omvangrijk.

Unknown zei

Wat een mooie quilt is dit geworden, petje af hoor! Het kleurgebruik vind ik heel mooi en de patroontjes zijn heel leuk zo bij elkaar.

Guusje, zei

Wat een prachtig geheel al die mooi bloemen. Een geweldig 2015 gewenst.

mieke zei

Een hele mooie quilt, met frisse kleuren.
Fijne Jaarwisseling . grtjs Mieke

baukje zei

Ik ben nog steeds niet verder dan de eerste blom en nu ik jouw resultaat zie krijg ik toch wel weer de kriebels.... Ik moet eerst de patronen maar eens opslaan......

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.