Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










vrijdag 3 april 2015

Een creatief Pasen!



Zoals elk jaar, probeer ik voor de Pasen nog iets leuks te maken. Dit jaar had ik het idee om allerlei haasjes te maken.
Zoals elk jaar begin ik daar weer veel te laat mee. ;)

 Dus heb ik voor dit jaar maar kleine dingetjes uitgezocht om te maken, mini haasjes. Ze kunnen natuurlijk ook in een paastak hangen. Maar na twee keer dat gepriegel met vier naalden, vond ik het wel welletjes.


 

Het patroon heet Tiny Baby Bunnies en is gratis van Minimochi Land.
Daar was zelfs een foto met een handvol minihaasjes!
Ik vind ze superschattig!


Maar ik had natuurlijk nog meer gratis patronen van haasjes opgezocht. Wat dacht je van deze schatjes? Ze heten Henry's bunny en zien er prachtig uit. Het patroon van Sara Elizabeth Kellner staat op Ravelry. Misschien heb ik hier met de Pasen nog tijd voor. :)
Of deze leuke applicaties. Kunnen natuurlijk ook als onderzetter, maar dan zonder bobbelstaartje. Het zijn de Spring bunnies van Love the Bluebird.  Vast heel vlug te haken!

Cute bunny free sewing pattern and tutorial. Great baby gift or Easter gift.Bij Sew Mama Sew zag ik dit adorabele konijntje met de naam Spring Bunny met een uitgebreide tutorial en uit te printen patroon om zelf na te maken. Misschien toch ook nog.. Hij is zo leuk!










Carrots made of fabric

Ja en deze kleurrijke worteltjes voor de paashaas van Clare's classroom, die moeten ook nog lukken! Hoeveel dagen duurt Pasen? ;)

Met als laatste nog twee paashaas eierwarmers van Drops. Ik heb ze niet van dure wolletjes gemaakt, gewoon van restjes sokkenwol in paaskleuren. Ik vind ze geslaagd!

Dan ga ik nu eens kijken of ik nog wat oranje wortellapjes heb.

Welkom Pasen!


4 opmerkingen:

marga zei

Dat konijntje zo lief ga het uitprinten voor ja wie weet ooit.
Groeten
Marga en fijne Paasdagen

blauwruitje zei

Euh... Pasen duurt 2 dagen. Wat heb je een leuke dingen gemaakt. Vooral die wortels trokken mijn aandacht. Nu heb ik zelf geen oranjelapjes maar mijn moeder vast wel en daar ga ik morgen heel dus maakte ik bij het lezen van jouw blogje direct een aantekening in mijn hoofd. Kijkje nemen in moe's hobbyla. En ik heb echt zitten lachen net toen ik je mutsjes voor de kat en hond zag. Dat ze ze op laten zitten. Onze kat niet eens toelaten dat ik het opzette en anders een flinke strijd voeren om ze af te krijgen. Echt geweldig. Fijne paasdagen en succes met je projecten. Groetjes Sandra

Pauline zei

Wat een feestelijk blogje, wat een schat aan patroontips! Fijne Paas, ook al zijn we alweer op de helft.

Hobbyrita zei

Lief, dat minipaashaasje! maar wat een gepriegel! Ook de andere modelletjes zien er allemaal even tof uit, je inspireert ons! Duurde pasen maar wat langer, dan begon ik er nog aan....
Grtjes, rita.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.