Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










vrijdag 10 juli 2015

De tiende juli, ufodag!


Omdat appliceren voorlopig nog niks wordt met mijn handen, heb ik de "Ronde Ruitjes" maar als ufo erbij gepakt. Lekker frisse kleurtjes, daar had ik echt zin in.
Home street wordt echt wel afgemaakt, maar dat wil ik met liefde en plezier doen. Ik hoop dat het deze winter weer zal lukken. Nu eerst maar lekker met de naaimachine aan de slag.


Ik had nog wat foto's van hoe ik de kleuren bij het turkoois gezocht heb. Steeds wat meer erbij, maar toch binnen de kleuren lichtgroen-geel-oranje.  



In dit logje  liet zien hoe de middencirkel is geworden. De kleuren die ik gebruik, pak ik op gevoel. Even erbij houden en dan snijden. Makkelijk, want alle lapjes die erbij liggen zijn goedgekeurd en dus o.k. 



Alles ligt op de grond en dus is dit een goede lichaamsoefening voor mij. Passen, aftekenen, spelden en dan opstaan en de boel aan elkaar naaien. Dan strijken, randjes afknippen en de boel weer op de grond neerleggen om te kijken welk lapje ik er nu weer aan wil naaien.
Ik vind het nog steeds heel erg leuk werken en denk dat deze zogenaamde ufo erg gauw klaar zal zijn. ;) 



2 opmerkingen:

nelleke markesteijn zei

Leuk zoals jij binnen 1 thema door gaat met variaties. Daar heb ik altijd moeite mee.
Je krukje vond ik al helemaal te gek! Ben benieuwd hoe deze gaat worden.

blauwruitje zei

Zo grappig om jouw creatieve proces te zien. En die kleuren zijn natuurlijk helemaal mijn smaak. Fijn weekend. groetjes Sandra

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.