Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










dinsdag 7 februari 2017

Buiten is het ijzig koud en het sneeuwt lichtjes



Geen weer om naar buiten te gaan als je niet hoeft en ik hoef niet. :)
Maar wat een heerlijk breiweer!
Lekker breien, kopje thee, af en toe naar buiten kijkend om te zien of het nog sneeuwt en dan weer lekker verder breien. 

Het patroon is Westerwaldwaves, een gratis en eenvoudig patroon dat ik van Ravelry heb. Alleen in het begin is het even opletten, nu heb ik geen patroon meer nodig. 
Het garen heb ik vorig jaar zomer tijdens het Quiltfestival Noord Groningen gekocht in Uithuizen bij Wolletjes.

Het garen voelt hard aan, het is Lopi Einband dat pas na het wassen zachter gaat worden.






De breinaalden heb ik goedkoop op de kop getikt. 22 Cent per stuk. Veel verwachtte ik er niet van. Helemaal niet waar de slangetjes aan de breinaalden bevestigd zijn. Maar, ik moet eerlijk toegeven, het breit heerlijk en licht. Geen miskoop. :)



Zaterdag ga ik naar de Handwerkbeurs. Eens kijken wat er dit keer voor mooie wolletjes en lapjes aangeboden worden.
Dit is alweer bijna klaar. :)


1 opmerking:

Hobbyrita zei

Heb het patroon meteen opgeslagen, dit ziet er een heel leuke sjaal uit en jij koos een heel fris kleurtje, ga je nu nog een stukje groen eraan maken of ben ik verkeerd??? Ik heb hier ook nog wat bolletjes lopi einband liggen.
Grtjes, rita.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.