Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










maandag 30 januari 2017

Vakantievoorbereidingen (voorpret is ook pret)



Laatst ben ik met de trein naar de vakantiebeurs geweest. Dat was heel erg leuk. Met een grote stapel vakantiefolders gingen we weer naar huis. Wat zijn die folders dan zwaar! 
Toen viel me pas op dat bijna iedereen een rugzak had. Ik had er nooit veel op gelet, maar wat zijn er veel verschillende soorten! Dus eerst maar eens goed rondgekeken zodat ik wist wat ik wel en wat ik absoluut niet wilde.



Dit is hem dus geworden. Ben helemaal tevreden over de kleur èn over de indeling.
Er zitten twee diepe vakken in en voor het voorste vak maak ik twee etuis die er precies in passen. 
En daar zijn die initialen dus voor. Die komen op de voorkant van het ene tasje.
Het ene etui is voor make up e.d., het andere wordt mijn wc tasje. Echt ideaal voor onderweg. :)


Het patroon voor de letters heb ik uit het boek van Yoko Saito, 156 Original Patchwork Designs. Een geweldig boek met heel veel leuke patchwork ideeën. 
Het begin is er. Nu nog een rits zoeken, de boel quilten en in elkaar zetten. 

Lekker hoor, met de hand werken. 
Maar ik ben toch blij dat ik binnenkort mijn naaimachine weer terug heb.

2 opmerkingen:

Pauline zei

En of voorpret pret is. Geniet van je folders en droom al handwerkend van je bestemmingen.

Hobbyrita zei

Geniet al maar, voorpret kan ook heel leuk zijn, kies maar lekker uit en maak je rugzak al klaar, de rest komt later.
Grtjes, rita.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.