Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zaterdag 24 maart 2012

Lapjes, lapjes, lapjes :)

Misschien heb je bij de tabbladen hierboven mijn nieuwste blogje al ontdekt. Het is het blog Lapjes ruilen, een supergoed idee van Renée. Daar heb ik nu een eigen pagina onder de naam Gingini.
Het is de bedoeling dat ik daar laat zien wat ik te ruil heb. Jammer dat ik de eerste twee weken nog moeilijk bij mijn lapjeskast kan komen, dus hou ik het nu nog even rustig.
Ondertussen ben ik toch al vlijtig aan het ruilen en heb ook al hele leuke lapjes binnen. :) Bedankt meiden!!


Dit is de laatste zending die ik binnenkreeg. Allemaal Japanse lapjes van 10 x 10 cm. Hier ben ik zo verschrikkelijk blij mee! Flink meer variatie voor heel wat huisjes! :) Maar ik heb nog veel meer lapjes nodig, dus ga eens kijken in je eigen kast en ruil mee.  In ieder geval zou ik heel blij zijn met kleine lapjes van zo'n 10 x 10 cm in witjes, paarsen of hele lichte pastels, die zoek ik nog steeds.

Want.... ik koop nog steeds geen lapjes! Dat betekent dus dat het nog steeds heel erg goed gaat met het Winkelen in eigen kast project. :)

9 opmerkingen:

Corina zei

Oh leuk zeg die japanse stofjes! Succes met ruilen!

Christine zei

Wat een super lappies Gini,
Met wie heb je die geruild.
Het is zo leuk he, ik heb ook al wat leuke lapjes geruild en ook ik hou het nog steeds vol.
Geen lap gekocht.
Ik ga heel snel ff kijken of er nieuwe op staan, veel plezier met ze beauty's.
Je zult er vast weer hele gezellige huisjes van bouwen.
Knuffels Chrissie

Christine zei

Ahhh neee,
ik had zo een leuk berichtje en weg, foetsie!!!
Opnieuw dan maar.
Heerlijke lappies heb je geruild, daar zullen weer mooie villa's en landhuisjes mee gebouwd gaan worden,.
Gezellig zo en goedkoop.
Ik heb ook al heel wat succesvolle ruils gehad en ook nog steeds niks gekocht.
We zijn goed bezig Gini!!!
Veel plezier met de bouw en dikke knuf Chrissie

baukje zei

Ja, wat zijn ze leuk hè!!!!! veel succes ermee.

Anoniem zei

Niets te ruilen op dit moment.

Caroline zei

Je hebt prachtige lapjes zo bij elkaar. Ook op je "vraag" weblog gekeken en er zijn mooie dingen in de maak. Leuk idee dat ruilen.
Successsss

Gingini zei

Hoezo nieuwsgierig?? Haha!!
Maar het gaat goed hè, met niet kopen. Valt me niks tegen! :)

conny's quilts en creaties zei

Leuk dat je door te ruilen toch aan leuke lapjes komt, ook mij lukt het nog steeds prima om niets te kopen! Veel plezier met alle werkjes die je onder handen hebt!

Pauline zei

Dat heb je mooi geruild! Prachtlapkes die bij jou vast tot een geweldig resultaat worden verwerkt! Veel plezier met nog meer ruilen als je weer bij je kast kunt komen.
Groetjes, Pauline

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.