Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










woensdag 2 oktober 2013

Oktober = d'ruitdaging maand!


Deze maand doe ik mee met d'ruitdaging door Yourganize en een uitdaging is het! Wat een resultaat na twee dagen oktober!
Dag één was de kapstok en alles eromheen opruimen. Weggedaan: 29 stuks! Twee bodywarmers, een plu, een paar handschoenen èn 25 shawls. 


Echt waar, een hele tas vol met shawls! Die ga ik dus op Marktplaats zetten, want ik wil ze niet meer in mijn kast! Zo heb ik wat voorbeeldshawltjes weggedaan die ik zelf nooit zal dragen. De Wingspan, de Spectra, de Hexy col, de Rode wolk lace shawl en nog veel meer.




Als iemand nog interesse heeft in een shawltje, kijk er eens. Ze staan er de hele maand oktober en wat niet verkocht is gaat dan naar een goed doel.



Dit is wat weggedaan is op dag twee.. 45 bloempotten! Want het waren de vazen en bloempotten die aangepakt moesten worden. Laat ik nou een retro bloempotten en vazen verzameling hebben! Toch maar uitgedund, want het werden er echt veel te veel. Ik heb al een hele serie in shop Gingini gezet. :)











Netjes geworden hè! Ik ben benieuwd wat er nog meer opgeruimd moet worden in oktober!! 
Zoals je ziet ben ik dus even druk met andere dingen dan handwerken. ;)

4 opmerkingen:

Frederika zei

Wel een leuke uitdaging. Zo zie je even goed wat je allemaal hebt.
Groetjes Frederika

Rini zei

Zo , dat was dus *even doorpakken* ! Dapper ! Je ziet maar dat de uitspraak , na een overdenking hoe het de maatschappij vergaat : weet je wat het is ? -De mensen hèbben te veel !- maar al te waar is !
Maar mooi is het nu! Houen zo ! groetjes ,R.

Rini zei

Mooi gedaan! houen zo ! je krijgt er een * ruimer * gevoel van !

baukje zei

Wat een ontzettend goed idee. Ik moet hier de zolder avn de hele hele grote schuur eens aanpakken, maar ben nu met een late of vroege voorjaarsschoonmaak bezig. Geeft ook een heel tevreden gevoel.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.