Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










vrijdag 10 juni 2016

Jaja, het is weer ufodag!


Het waren mooie dagen om buiten te zitten handwerken. Omdat ik de vorige keer helemaal geen update had, heb ik nu extra mijn best gedaan. (Lees: Extra buiten gezeten)
Alle 24 blokken heb ik nu gequilt, jippie!

Alle blokken weer op een rijtje, met als eerste het log cabin blok van Thea.











All hands around van Jacqueline.








Maple leaf van Carin.








Churn dash van Tineke.
Ik vind het leuk om af en toe wat muisjes om de kattenplaatjes te quilten. :)





Spinning wheel of colours van Pauline. Omdat ik altijd meteen wil zien hoe het quiltwerk eruit ziet, vul ik mijn Dopperdopje met water en dep al die blauwe lijnen weg.





De Cabbage rose van Corrie.









Wedding bouquet van Carla.









Dan de hexjes van Liliane. Je ziet dat ik gewoon wat teken om het blok te vullen. Vooral niet precies aan alle kanten gelijk. Daar hou ik niet zo van. 




 


Evening star van Henrieke.







Het Patronenpostblok van Baukje.







Als laatste blok, de Crazy Anne van Sylvia.
Al deze blokken zijn buiten gequilt onder toeziend oog van onze Boefie. Die regelmatig om aandacht vroeg als ik te lang achter elkaar aan het quilten was. :)

Ondertussen ben ik al begonnen met het quilten van de sashings. Daar zal ik het de volgende keer zeker over hebben want ik ben helemaal in de quiltmood!



4 opmerkingen:

Corina zei

Mooi Gina! Wat gebruik jij om het voor te tekenen? (tof dat je dat gelijk met een beetje water kunt verwijderen)

fanca zei

wauw zeg wat een prachtige blokken zeg zie dat je met de hand quilt wat een werk lijkt me dat maar ook heel mooi. mmmm misschien ooit eens een workshop volgen.

je bent druk bezig geweest zeg kan me voorstellen dat boeffie zo nu en dan aandacht trok van het vrouwtje

Unknown zei

Moor! en wat leuk, die gequilte muisjes :)

Elizabeth zei

Oh, wat goed om zo door te gaan. Ik vind het lastig om en grote quilt door te pitten. Ik zie dat jij een ring gebruikt ..
Wat een prachtig geheel. Mooie blokjes, grappige details (die poes!).
En Boefie gedraagt zich als een echte poes, heerlijk zo'n poesie!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.