Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










woensdag 1 juni 2016

Nieuw en oud onderweghaakwerkje





De blauwe omslagdoek in de corner to corner steek is af. Echt een lekker patroontje voor onderweg of in een wachtkamer. 
Het lukte niet om buiten foto's te maken zonder onze Boefie. Hij dacht vast dat ik het speciaal voor hem gemaakt had. ;)




Dus ook nog maar eentje op de tuintafel gefotografeerd. De kleuren zijn precies zoals ze in het echt zijn. Ik denk dat mijn moeder deze wel veel zal dragen. 




Ja en dan nog even een ouwetje die november 2015 af was. Het was mijn toenmalige onderweg haakwerkje. Ik gebruik hem als handwerktas, al was het als een boodschappentas bedoeld. 



Het lijkt een gewoon buideltje, maar boven de granny squares heb ik nog een gedeelte gehaakt met  steeds 1 stokje en 1 losse. Bovenin nog extra handvatten.
Dit gedeelte is naar binnen gevouwen en in de rand bovenaan heb ik twee gehaakte koordjes geregen.
Zo kan ook een groter handwerk erin als je het uitvouwt.


Van de allerlaatste twee granny squares heb ik een hangertje gemaakt door ze met een randje vasten aan elkaar te haken. Ideaal voor mijn naald die ik zo altijd bij de hand heb om een draadje weg te werken. 

Toch wel leuk hè, die onderweg haakwerkjes. :)

 

2 opmerkingen:

fanca zei

wat wat een knaller zeg dat tasje heel leuk en lekker fel roze, een mooie blauwe sjaal voor je moeder zal ze erg blij mee zijn lekker warm als het kille weer er weer aan komt. en ja boeffie die boef dacht gewoon is zn mooie dag en ik ben erg fotogeniek

Hobbyrita zei

Je moeder zal vast blij zijn met haar sjaal, hij is prachtig geworden en je tasje, wow, een beauty gewoon!
Grtjes, rita.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.