Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zaterdag 24 juni 2017

Hoera eindelijk regen!


Met regenweer worden de foto's niet zo mooi als met zon, maar ik ben tevreden.
Dit schilderijtje is gemaakt in de lijst van een spiegel die ik bij de kringloop heb gekocht en vorig jaar meteen heb geschilderd.


Als eerste zocht ik een lapje dat mooi bij die lijst paste. Daarna maakte ik een tekening die ik kon omzetten in lapjes. Dat heb ik allemaal binnen gedaan.

Maar voor de rest zat ik heerlijk buiten!
Een lichtgewicht werkje met zonlicht en natuurlijk hielp Boefie ook mee. Hij heeft zo in de centimeter gekauwd dat dat gedeelte niet meer af te lezen is. ;)


Na het appliceren had ik zin om wat te gaan borduren. Kleurtjes uitgezocht die er goed bij pasten en allemaal uit de voorraad natuurlijk. :) 


Dat borduren ging erg leuk en ik bedacht steeds weer een ander motiefje. Tot ik het idee dat ik ook wel met rijgsteekjes kon werken i.p.v. het gewone quilten.



Onder mijn (gele) parasol heb ik het laatste gedeelte helemaal vol geborduurd. En toen de temperaturen zo hoog werden dat ik naar binnen ging, was hij af.
Met hieronder een foto op mijn tafelkleedje. Past er perfect bij!



5 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Je bent flink bezig geweest hoor. Het Is heel erg mooi geworden.............liefs.conny

Corina zei

Super leuk geworden!

Annie Kingma zei

Heel mooi
Groetnis Annie

Hobbyrita zei

Prachtig is het geworden en je UFO-tas, daar ben ik helemaal weg van, ongelooflijk mooi en super geslaagd! Jij bent een stuk handiger dan ik :-)
Grtjes, rita.

Tinneshobbyworld zei

In 1 woord : schitterend !!! ♥

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.