Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










dinsdag 2 juli 2019

Nog meer restjes!


 Natuurlijk waren de restjes nog lang niet op na de placemats. Dus heb ik van de kleine restjes fiberfill en Hobbs rondjes geknipt voor kleedjes. Die gebruik ik echt overal voor; onder glaasjes maar ook onder bloempotten die op mijn kast staan. 



Restblokken en restjes heb ik wat op kleur gesorteerd en daarmee wat rondjes bedekt. Voor de onderkant heb ik de grotere stukken stof gebruikt. 



Na het geheel mooi rond geknipt te hebben heb ik er een randje omheen genaaid met restanten zelf gesneden biaisband.

 Wie wat bewaart, heeft wat! 


Voor mijn dochter moest er iets komen in zalmroze. Samen met de roze restjes is dat wel gelukt. 



Allemaal goed oefenmateriaal voor mijn nieuwe naaimachine. :)  

Ja en Boefie helpt natuurlijk altijd mee.
Mogen ze niet op de grond? Hoezo? 

1 opmerking:

Tinneshobbyworld zei

Prachtige placemats! Wou dat ik ook zo handig was :-) Liefs Tinne

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.