Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zaterdag 25 februari 2012

Breisels en breiplannen



Met alle drukte van de laatste tijd was ik de update van mijn Black Spotted Blanket helemaal vergeten. Dus hier alsnog week 7 met 49 vierkantjes in totaal.

En hier de foto van week 8 met 56 vierkantjes. Volgende week heb ik aan de linkerkant 6 op een rij en breder wordt dit deel niet. Zo blijft het lekker handzaam.
Weinig aan andere breiwerkjes gewerkt, daar heb je tijd voor nodig. Jammer, want ik hoopte onderhand wat dingen af te hebben. Er komen namelijk nieuwe projecten aan!


Met de meiden van mijn clubje hebben we weer nieuwe samenbreiprojecten. Zoals dit speldenkussen dat ik vorig jaar al op mijn verjaardag had gekregen. Het heeft al die tijd op mijn tijd en aandacht zit wachten. ;)
Leuk hè! Het heet 'Ouch!' en het staat te koop op Ravelry.





Chrissie heeft hem al af. Die had de turbo erop.  Net als Marianne trouwens. Ze zijn echt superleuk geworden!









Het tweede project waar we 1 maart mee gaan beginnen is de Wingspan shawl, een gratis patroon van Ravelry. Weer een andere vorm van modular knitting dan de Black Spotted Blanket. Is het geen beauty? Ik vind dat modular of domino breien heel erg leuk. :)

Dit is het garen dat ik wil gaan gebruiken voor deze shawl. Zitron Trekking Hand Art in de kleur Hawaï. Mijn impulsaankoop bij mijn bezoekje aan de stand van Astrid in de IJsselhallen. Dat wordt een heerlijk bont geheel! :)

Mijn wachtkamerbreiwerkje groeit ook gestaag. Maar van dit garen wordt ik nog steeds niet blij. Ik blijf maar verkeerd insteken. Het gehrel weegt nogal wat, maar het voelt wel heel zacht aan. Het is wel weer wat gegroeid gelukkig. Deze shawl probeer ik nu als eerste af te maken. Want ik wil dolgraag met het volgende aan de slag! :)
 

5 opmerkingen:

Bente-I like to QuiltBlog zei

Hi Gingini,
very beautiful handcrafts and I just love these ladies *lol*
I would be very gratful if you could add the google translate gadget to your sidebar, I would like to read your postings too ☺
Liebe Grüße
Bente - Germany

Christine zei

Hahaha, ik ben bij je op de blog, leuk joh.
Oh Gini wat een pracht garen ga je gebruiken voor ons volgend project, dat is helemaal knetter gaaf.
Je wachtkamer breisel ziet er al opgeschoten uit en zo ook de vierkantjes van de Black Spotted Blanket.
Je bent weer lekker bezig geweest.
Liefs Chrissie

Klaske zei

Super die speldekussen!!!!! Ik geloof niet dat ik zoiets voor elkaar krijg.Een sjaal of een trui moet nog lukken, maar dit...
Ik vind hem schitterend!!!!
Succes met je nieuwe projecten.Fijne zondag

Josee zei

Wat een aparte shawl is dat. Het garen dat klaar ligt lijkt mij prima ervoor.

qm zei

ik geniet ook erg vanje speldenkussen , wat een grappig ding.
wat ben je een bezige bij, van alle markten thuis.
prachtig wat je laat je zien.
Veel plezier van je nieuwe werken.
groet Anneke

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.