Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










woensdag 12 juni 2013

Tammy bag bloghop, het is zover!





Mijn laatste bloghop voor de vakantie:
De Tammy beugeltas!
Morgen mag ik die van mij al showen en ojee, er is nog geen foto gemaakt!! Dus ik hoop dat hier eindelijk wat zon komt. :)

Hier is de lijst met alle deelnemers voor alle dagen, ga eens langs, soms kom je op hele leuke sites!



June 12th  ( wednesday)
Inga 
                                                           
                                              
June 13th ( thursday)



June 14th ( friday)







 June 17th (monday)




June 18th (tuesday)






1 opmerking:

Pauline zei

Ik verheug me op je show! je sneak peak was zo leuk, ik wens je zon toe voor mooie foto's!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.