Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










woensdag 24 september 2014

Allemaal haakseltjes



Oktober komt steeds dichterbij en dus... denk ik steeds meer aan opruimen!
Want ook dit jaar ga ik weer meedoen met d'ruitdaging van Yourganize
Ik heb er al zin in!
Ondertussen ben ik alvast een beetje begonnen door al mijn haakprobeersels en restjes uit te zoeken. 
Als eerste heb ik ze maar gefotografeerd.
Best wel veel hè.




Maar ik probeer altijd eerst de patroontjes uit en dan krijg je dat hè. 
De African Flowers van katoen, de mohair bloemetjes en de Mollie flowers, daar kan ik nog wel wat mee. Hmm die Puffed flowers misschien toch ook maar.
 De rest? Weg-ge-gooid!


 Dan heb ik ook nog de Zeeman Baby Soft probeersels. Want ik heb nog een flinke bak van die knotjes. Vond zelfs nog wat daarvan in een bak op zolder. Ik ben helemaal in de haakmodus, dus dat wordt alweer een deken. Een Zeeman blokkendeken! :)




Als je geen zin in haken hebt, komt zo'n dekentje nooit af. Maar nu, wat te doen met een gehaakt poppendekentje dat nooit verder afgemaakt werd omdat het garen op was? Afgemaakt! Gewoon een stukje uitgehaald en afgehecht. Waarom heb ik dat toen niet gewoon gedaan? Geen idee. 
Hij is gewassen en mijn popjes zijn er erg blij mee. :)

Het voelt wel lekker, een beetje opruimen. 
Mijn huiswerk voor d'ruitdaging heb ik al af.
Kom maar op oktober!

4 opmerkingen:

Marianne zei

oh wat een leuke verzameling! Daar kun je wel wat mee maken denk ik!
Grappig!
liefs Marianne.

baukje zei

Ik vind weggooien toch zooooooo moeilijk. Heb pas allerlei stofjes aan een vriendin gegeven en gisteren had ik van eentje al spijt. . Goed van jou hoor!!!!!

Elizabeth zei

O, dat kan ik nou echt helemaal niet ... Wegggooien? Ik zie overal wat in. Dus hier schoenendozen vol met bloemetjes, allerlei granny squares, kunstbloemen, kartonnen labeltjes, inpakpapiertjes, enveloppen, ...
Het zal bij jou lekker opruimen, dat wel!

Groetjes, ELizabeth

Corina zei

goed bezig Gina, dapper hoor dat je die weggegooid heb, zou ik weer niet gekund hebben.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.