Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zondag 21 september 2014

Framed Flowers Applicatie BOM deel 9


Het is alweer 21 september en dus tijd voor blok 9 van de Framed Flowers BOM! 
Ditmaal helemaal uitgevoerd in appliqué reverse.


Hier wat fotootjes van het werk in progress.


Onder de tab Framed Flowers BOM 2014 heb ik de uitleg van dit blok uitgebreid beschreven.


Zodat er op een zo eenvoudig mogelijke manier dit sierlijke blok gemaakt kan worden.




Met natuurlijk een linkje naar het bloempatroon nr. 9 en basispatroon.
Hij is leuk geworden hè. :)

6 opmerkingen:

Elizabeth zei

Wat een heerlijke verrassing weer ... Ik vind het zò leuk, net alsof je een cadeautje krijgt!
Ik vind het een prachtig ontwerp dit blok, en lekker een uitdaging. Ik ga alleen wel proberen zo'n flesje toverspul te bemachtigen want dat rafelen kom je toch best regelmatig tegen.
Gisteren heb ik het aqua blok van augustus gemaakt, op het nippertje ...
Begin deze week komt ie op m'n blog.
Fijne zondag en bedankt voor het schitterende blok!

Hobbyrita zei

Superleuk geworden Ginny! Alweer een fleurig blokje om bij de anderen te voegen en een uitdaging met deze techniek! De quiltsters kunnen hun hart weer ophalen.
Grtjes, rita.

Marian zei

Het is weer een prachtig blok, ik heb hem opgeslagen voor later. Ik heb gemerkt dat ik het geduld niet kan opbrengen voor een maandelijkse aflevering. Wanneer ik een blok af heb wil ik meteen weer verder en dat gaat niet want ik moet wachten op de volgende aflevering. Begin ik dus weer met iets anders en de BOM moet wachten tot ik weer zover ben, dus over een poos vlieg ik door alle afleveringen achter elkaar :-). Dank je wel voor het patroon

Christine zei

Hey waar is mijn tekst???
Oh nee he, kwijt dus.
Ik vind de blok ontzettend leuk geworden en deze techniek ook heel goed, maar ik ben van het begin af aan aan het festoneren en ga op die manier de blokken ook af werken.
Maar leuk is het zeker en verrassend wat een goed resultaat.
Een super lieve bloem en ik vind het jammer dat ik zo weinig tijd heb de laatste week.
Maar reuze bedankt weer Gini en een fijne Zondag XXXX Chrissie

blauwruitje zei

wat een mooi blok, heb je gemaakt.

Corina zei

Mooi ontwerp! Deze techniek nog niet eerder gedaan, en aangezien ik toch al verschillende technieken heb gebruikt in deze blokken zou het maar zo kunnen dat ik dit op jouw manier ga doen. Lijkt me wel een leuk experiment ;-)

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.