Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










vrijdag 18 januari 2013

Een leuke cursus


Naast de ijsbaan, die duidelijk nog steeds gesloten was, staat de cursusruimte van Quiltpalace. Daar werd de cursus Portretquilt maken gegeven door Janny van der Kloet.

De bedoeling was, dat je een foto ging omzetten in lapjes. Daar kwam nogal wat bij kijken!











Maar onder de deskundige leiding van Janny, waren alle cursisten bezig met de meest kunstzinnige portretten. :)










Dit is het eindresultaat waarmee ik naar huis ging. Want ja, een hondenportret kon natuurlijk ook! Het kader en de randen komen nog. Maar ik ging eerder naar huis, na dat virus afgelopen week ben ik nog steeds ontzettend moe. Eerst even de hond uitlaten en dan even een poosje  bankhangen. Het resultaat zien jullie hier vanzelf wel verschijnen, want dit is veel te leuk om te laten liggen!

Nog even iets over de tabbladen hier bovenaan dit blog. Daar stond ook een poosje Mijn Etsy winkel bij. Maar die is voorlopig verwijderd. Ik ga toch liever naar DaWanda, veel minder regeltjes. Er komt nog wel een keer een logje over.
Nu ik toch bezig ben, er komt ook nog een gratis patroon met tutorial van de Entrelacshawl en ook nog van de Hexy col. Dat ga ik aanpakken zodra ik wat tijd kan vinden. Er waren even teveel familiezaken die voor gingen. Maar wat in het vat zit.... ;)

6 opmerkingen:

Joke zei

Wat heb je je hondje goed getroffen, lekker eigenwijs, net als de gebruikte kleuren!

christina zei

Zo te zien lijkt hij echt.

Pauline zei

Dat ziet er heel inspirerend uit, leuk dat je lieverdje model mocht staan, heel leuk om hem in deze kleurstelling te zien, als hij het zou begrijpen zou hij zeker uit zijn dak gaan, wie wil er nu niet zo uitzien! Dit wordt een prachtige Gingini productie!

Hobbyrita zei

Dat is alweer een leuk idee, een foto omzetten in lapjes, lijkt me keimoeilijk! Maar bij jullie komt het goed zie ik, bij mij zou het iets anders zijn...
Groetjes, rita.

Corina zei

Oh ja dat is echt Axel ja, dit ziet er al super uit!

blauwruitje zei

Wat leuk zeg en goed gelukt.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.